onsdag 23 juni 2010

- sommrig?

Jag känner för att göra mig riktigt somrig idag men har redan misslyckats med tanke på min vanliga sminkning ^^ hehe! Men funderar på bikintopp, mitt rosa tunna Svealinne och ett par trekvartsbyxor av ngt slag eller så blir det mina slappa trekvart Only och en tajt top :) Jah har problem ^^ Undra om det kmr bli kallt ikväll??? :/

Träningen idag var skön men jag blev helt slut + att jag var stel som fan i benen efter all gräsklippning igår...efter träningen blev det skara för att käka lunch (majskolvar), slöa lite vid datorn och nu duscha och fixa mig inför kvällen i Falköping! Hoppas bara Erik hinner sluta i tid så han kan följa med... Nu måste jag fixa vidare!


Glasögonen jag köpte igår, Ed Hardy glasögon från Rydens,
det var 2 par för 100kr så jag och mamma köpte var sitt par,
olika modeller dock!
^^

Inga kommentarer: