måndag 21 juni 2010

- sommarlov?

Sommar kan jag i alla fall säga att det är men lov, jo kanske man slipper gå upp o göra sig i ordning och kan till viss del planera som man vill ;) Men särskilt lugnt är det inte, idag har jag klippt gräs och gjutit ljus (ja det heter så när man gör dem i formar) och ikväll har vi varit hos pappas kusin en sväng och kikat på hans bygge (han bygger ut huset) Har även fotat lite men bilderna är kvar i kameran än dom dyker upp någon dag fram över! :D Nu ska jag kika lite på Sex in the City på tv och mysa lite med Pepsi innan jag ska sova för hon är morgon pigg, väcker mig runt 5 varje morgon jag är hemma ^^ Imorrn ska jag fortsätta greja här hemma och på kvällen om inte älskling jobbar ska han komma hit en sväng så vi kan fira honom lite, han fyller ju 23år imorgon! :D Grattis älskling! [v] Ska även ner till stan imorrn med mamma och handla lite på förmiddagen :) Ha de gött, kösshej :*

Inga kommentarer: