måndag 14 juni 2010

- sommarlov!

Yes nu har lovet börjat & det blir nog mitt sista sommarlov för nästa år ska jag fan ha jobb :D Idag har jag sovit, vart ute och gått 2 gånger, städat, sorterat och satt in alla skolgrejer i en pärm och snart ska jag sova för imorgon är det sjukgymnastik och sedan Kållandsö, ska försöka göra mina företagsekonomi uppgifter nu i veckan med så allt blir klart! Resten av veckan blir nog lugn, på fredag ska jag med älskling på klassfest för hans klass på Gösslunda.

Igår lagade pappa och Erik mammas bil sen tvättade jag båda bilarna och efter det drog Erik till Järpås för att jobba och då tog jag fram mopederna men den gamla husqvarnan går inte igång, den bara slirar, lamellerna är slut :( Någon som vet var man får tag på lameller till en Husqvarna Flinta motor automat??? :) När jag konstaterat detta kom Malin och Jonas hem med sin valp Messi så han och Pepsi fick busa lite, Messi var aningen mindre än Pepsi med de hade kul ändå ;)


Dom brottades och tuggade mycket på varandra ;)


Fullt fart ibland :P hehe


Dom var rätt söta när dom höll på faktiskt :)

Har precis gjort klart CDn som Emmeli borde ha fått för lääääääääänge
sen med bilder på henne från modellfotograferingen jag gjorde :)



Så här blev den :) Hoppas hon blir nöjd med bilderna ^^

Nu ska jag och älskling hoppa i säng så att vi orkar upp imorgon :) Nattinatti

BTW så kommer bilder från både studenten i Skara och Lisch ngn dag (Y)

Inga kommentarer: