torsdag 3 juni 2010

- jahaja!

Dagen igår var toppen och därför blev väll denna dagen som den blev antar jag... Igår var det skola i engelskan kollar vi på en helt OK film, på foton redigerar jag mina sista två inlämningar och på idrotten gjorde mina övningar innan jag drog till Lisch för att shoppa lite saker till Pepsi och sedan övningsköra hem. Väl hemma myste jag mest med vovven och gick även en kort sväng med henne i koppel fast hon fattar inte riktigt det där än plus att man inte ska motionera valpar som ska växa mycket för hårt men lite promenader är ju bara bra :) Senare kom Moster Lisa ut med familjen för Selma ville hälsa på Pepsi (igen), det är så gulligt att Pepsi och Hugo min yngsta kusin verkligen har funnit varann, hon slickar på honom och han skrattar och klappar lite på henne, dom ser ut att trivas ihop. När jag skulle åka hem vid 9 så sa jag hejdå till vovven och sen tog mamma henne och då började hon pipa så jag vända mig om och gav henne en liten puss och då bara hon kastade sina framben över min axel och började sparka med bakbenen så mamma fick släppa henne till mig igen ^^ hon är verkligen helt underbar lilla Pepsi, i sommar ska jag lära henne att gå i koppel och fot, sitt, ligg, inkallning och allt annat viktigt!


Älskar dig lillbruden! Pepsi [v]

Övningskörde hem till Skara igår kväll och jagade Emelie (som också var ute och övningskörde) hela vägen till brandkårsrondellen ;) hehe Kom hem och gick o la mig ganska direkt och i morse vaknade jag av att huvudet dunkade och allt snurrade och händerna gick knappt att röra, jag gick upp och försökte men nehe det gick inte så fick snällt lägga mig igen :( Har nyss käkat lite ska försöka få på mej kläder nu och cykla till Coop och handla lite (får ta det i min egen takt bara så går det nog bra, händerna är ju iaf bättre nu) När jag kommer hem ska jag försöka fixa klart mina 2 fotoinlämningar så jag kan lämna dem imorgon (jag har VG så jag hoppas dessa håller måttet så jag får behålla betyget)

Ha en bra dag i sommarvärmen! Puss

Inga kommentarer: