tisdag 29 juni 2010

- Godnatt

Vaknade med huvudvärk så förmiddagen idag tillbringades i sängen innan jag gick upp för att käka pancakes till lunch med mamma och vovven, var sedan ute och gick, fixade med tvätten och hjälpte mamma lite med städningen. Ikväll har jag, pappa och Pepsi varit nere på Slätta och badat (första gången för vovven), det var skönt i vattnet doppade mig ett par gånger men var mest i kanten med vovven för att lära henne tycka om det, hon hoppade och plaskade och trasslade omkring men någon simning blev det inte idag ^^ Imorgon ska jag greja med ljusen är det tänkt på och eftermiddagen kommer Karolin hit och hämtar veden hon köpt så då ska jag hjälpa henne att lasta den!


Pepsi för 4 veckor sedan :)
Har nya bilder i kameran som kommer snart,
hon har växt massor så förbered er på det ;)

Som ni kanske ser har jag fixat lite annonser här på bloggen & dom är till er, sidorna jag länkar till är sidor som jag själv tycker om/använder mig av/ handlar på! Så om ni ska handla på någon av sidorna så gå in på den genom att klicka på mina erbjudande så kanske vi vinner lite på det båda två :D

Sidorna jag har annonser från just nu är inkclub som ofta har super bra och billiga erbjudande på bläck, papper och skrivare!

Yves Rocher
som både jag och mamma handlar smink av ofta deras kylande aftersun är en perfekt grej i sommar, jag älskar den!

Min tredje annons är från körkort.se som är körkortstest som man kan göra online oavsett vart man är, superbra om man inte vill åka in till körskolan i sommar eller är på semester och vill göra något vettigt ;)

Den fjärde annonsen är från eleven.se som har super mycket balla och goa Ed Hardy produkter, Björn Axen produkter, OBH Nordica och Babyliss platt/våg tänger med flera.

& det sista jag annonserar om just nu är Bloggerfy.com där du kan lansera din blogg för att få fler läsare genom att få din bild och länk på b l a andra bloggar, på eniro.se & så kan du tjäna en slant på att ha deras/eniros reklam på din sida :) Det är toppen!

Om ett tag kommer det även dyka upp annonser via adsense som är en sida som blogspot samarbetar med, dessa annonser har inte jag något inflytande på vilka som väljs men gå gärna in på dem om det är något av intresse :D Sovgott!

2 kommentarer:

r o c k z sa...

SV; Tack du. Men det gör jag ju redan :)

r o c k z sa...

SV: det har jag faktiskt aldrig tänkt på. Kanskl hade varit en bra idé. ;D