tisdag 8 juni 2010

- clothes!

Suttit o funderat över skolavslutningkläder nu och det får nog bli jeanslegginsen här på bild, mitt nya rosa svea linne och ett par av mina nya sandaler :) Det känns både som mig & sommrigt! Köpte ju två grymmt snygga överdelar igår, ett linne med detaljer i ryggen och en top med spetsärmar som är rätt genomskinlig ;) hehe



- Top med spetsärmar VeroModa 260kr
- Linne VeroModa 160kr
- Jeansleggins 280kr

- Halsband b.young 199kr

Köpte även ett 2 pack svarta låga sockar på Gina Tricot för 39kr men det är inte mycket att fota ;)

Har ni bestämt vad ni ska ha på skolavslutningen? Jag förstår om de som tar studenten verkligen vill göra sig fina med t e x klänning men det här med att shoppa till skolavslutningen har blivit lite väl hysteriskt många gör de varken de har pengar eller ej bara för att alla andra gör det, visst kan det vara kul att få klä upp sig ibland men man måste inte alltid ha allt nytt, i år blir det ju dock nya grejer för mig men de är inte köpte specifikt för detta tillfälle, känns dumt att köpa en klänning som man inte kommer använda så mycket mer än just då, förra året hade jag ju dock klänning men den köpte jag för att jag blev helt kär i den och om jag någon gång ska fotas i t e x studio skulle jag vilja ha den :D hehe

Tycker ni om känslan att fixa er fina inför skolavslutningen?
Gör ni er i ordning något speciellt inför skolavslutningen?
Vad är viktigast för er för att känna er fina?

Jag brukar alltid fixa mig lite extra men det är olika hur mycket och de gångerna jag blir nöjd tycker jag att det kan vara rätt skönt, det viktigaste för mig är dock att kläderna funkar hela dagen så man inte känner efter avslutning att "Åååååh jag vill hem och ta av mig det här" jag kände lite så förra året pga skorna för att jag inte hade gått i dem ngt innan men det var första gången jag hade den känslan och hoppas även att det var den sista ^^ Natti :*