tisdag 8 juni 2010

- bläääh!

Vaknade vid 4 i morse och mådde inte bra och kunde inte somna om, gick upp vid halv 6 och gjorde mig i ordning sov en timme innan jag gick till bussen halv 10 och då mådde jag lite bättre i alla fall. Skolan gick bra fick lite betyg och sånt, fick MVG i Expo, VG i Graf och VG i Foto, det är typ vad jag vet + VG i småföretagande. När jag kom hem i em hade jag börjat må sådär dåligt igen och trots att jag har sovit en timme nu mår jag inte bra så det blir en lugn kväll ikväll, ska bara kolla igenom vad jag ska ha på skolavslutningen/studenten och försöka äta något innan jag somnar... Saknar min Pepsi och vi ses nog inte för än på fredag :( buhu

Här är bilder på min vardagsrumsmonter jag byggde i Expo A i skala 1:20


Skulle faktiskt kunna tänka mig att ha det så :)
Grymt snygga möbler i alla fall ;)


Hade velat ha ännu större yta men ^^ hehe

Pusshej'

1 kommentar:

Mikaela sa...

Dom där legginsjeansen är helt underbara, har tre par. ;) akta dom i tvätten, inte för höga grader, tar bort färgen så dom mer blir ljusblåa, har hänt mig nu tre gånger för att mamma inte tänkar på det. Så får snart köpa ett fjärde par. =) haha