måndag 17 maj 2010

- vart har min kraft tagit vägen?

I morse när jag vaknade ville jag verkligen inte ge mig iväg till skolan, hela dagen i skolan har varit jobbig, träningen gick dock okej och jag orkade faktiskt riktigt mycket men när jag kom hem slocknade jag i sängen ställe alarmet på 1 timme men efter 2 timmar ringde Erik, jag har missat alarmen totalt och är fortfarande dö trött när jag vaknar men gick upp och värme lite pannkakor, duschade och nu ska jag kika lite på matten och så fort min älskling kommer hem så går jag och lägger mig för imorgon måste jag bara orka, nationella prov klockan 8 till 12 imorgon utan rast! :S Fattar inte hur jag ska klara det, men det är väll bara att gilla läget! Efter provet imorgon blir det expo och sen hem för att fortsätta pluggandet :/

1 kommentar:

KAN DEE DRAWiNGS sa...

men hörru, du är sjukt vacker! och vet du vad? linnena är oversize, alltså jättestora i storleken så de passar alla! :)