onsdag 19 maj 2010

- sjuuuk igen :(

Dagen igår i skolan var jobbigt men nationella provet i matte gick superfort vi hade 4 timmar på oss men efter 1h och 15 min var jag klar och gick ut, Angelica var klar lika tidigt hon så vi fick försöka fördriva tiden fram tills att man expo började 1 timme senare. Gjorde klart det sista på montern och skrev arbetsprocessen så nu ska montern bara fotas så är arbetet klart! Sista lektionen hjälpte jag Angelica lite hon ska stripa skyltar till en hästtävling. När jag kom hem mådde jag inte alls bra och det blev bara värre och värre så jag låg i sängen hela eftermiddagen, gick upp när Erik kom hem efter 10 och åt lite sen somnade jag igen och i morse när jag vaknade var jag bom tätt i nästan hade migrän och feber så det blev ingen skola idag :( Har diskat och dammsugit lite nu och det resulterar i att jag är helt slut och genomsvett men jag måste handla så får slänga på mig något tunt och ta cykeln till affären. Resten av dagen ska jag tillbringa i soffan så att jag blir frisk för just nu är det jävligt olämpligt att bli sjuk för imorgon är det skola, massage och shopping (present och ett par byxor till mig) som gäller så nu ska jag se till att bli frisk, te med mycket honung i och x antal liter vatten ;) Det är väll en bra kur mot förkylning??

Hur mår alla andra i det varma vädret? :) Pusshej

4 kommentarer:

r o c k z sa...

SV, oh vilken tur! Folk i klassen påstår att man inte får ha svart klänning. vem bestämmer det liksom?

r o c k z sa...

SV; Jo hade tänkt lägga upp bilder på projektarbetet när det visats i skolan, alltså efter nästa tisdag. :)

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer sa...

hoppas du kryar på dig bums!

Sanna sa...

Hej !
allt väl med dig idag ?

Om du fick välja en helt valfri gratisprodukt på Chique, vad skulle du välja då ?
Om du berättar vad du skulle vilja ha här:
http://moonzanna.se/2010/may/supertavling-med-chique.html#comment

Så kan du vinna just den produkten. Svårare än så är det inte !
Lycka till!
Puss & Kram
Sanna