onsdag 12 maj 2010

- rörigt!?

Nu var det ett tag sen jag skrev igen men har inte så mycket att skriva om igår var det skola och efter det övningskörde jag med pappa till Korthållsskyttet i Levene, sköt 187 av 200 vilket jag tycker är rätt bra för att bara skjuta korthåll 3 ggr om året, slog alla i vår klubb tror jag ^^ så det duger! Efter det övningskörde vi lite till innan jag åkte till Skara med älskling. Idag har jag varit hos Annette och blekt mina slingor ljusare, färgat i utväxten och så la hon även på en svart toning på längderna så att de blev lite mörkare igen :) Hon toppade även håret lite och så gjorde vi luggen lite kortade eftersom den växer så fort blir den ju bara för lång hela tiden >_<


Kommer nog inte ha hel lugg sen men har fortfarande en del färg kvar i pannan ^^ Efter klippningen blev det en baguette från Fifflers och sen massage, kom nyss hem till Skara och nu ska jag byta om för att åka på Arnes 55-års kalas (mina kusiners pappa) I morgon blir det till att vara hemma och plugga!

Vad ska alla andra gör denna långhelg? :D Pusshej'

Inga kommentarer: