onsdag 26 maj 2010

- kärlek...

....är det bästa som finns! Ville bara säga det ^^

Idag har det varit skola gjorde nationella speaking i Eng B och även mitt föredrag om skytte så nu är det klart! Fast fick nya läxor idag :( Sen hade vi foto har en super idé till sista uppgiften som är en fotoserie (berättar en annan dag) och har nog kommit på hur jag kan ta självporträttet som måste in med. Pratade även med Idrottsläraren och vi ska nog fixa en grej som gör det lättare att klara provet. Efter skolan blev det Lisch gick till Kicks för att köpa ny foundation som vanligt fick det bli en L'oreal True Match i den ljusaste nyansen C1 Rose Ivory för 149kr, hittade även ett superfint nagellack från IsaDora i färgen 635 Sugar Rose :D för 69kr och sen var jag tvungen att köpa en ny kam med men det var lite billigare i alla fall, 40kr.


Var även inne på Bokia en sväng för fick totalbryt på mina pennor idag i skolan så köpte en ny stift och en bläck för ljust nu har jag bara en stift som funkade och det räcker inte! Fick bli en rosa 0.7 penna för 39 kr o en svart bläck för 29 kr, då vet man vad som är vad ;)

När jag shoppat klart fick det bli en baguette på Fifflers för att sedan övningsköra lite med pappa, hälsa på mormor och sedan dra på korthållsskytte i Levene, idag var vi fler från klubben, najs! Jag och Sandra sköt 185p vilket var bäst av alla i vår klubb ;) Efter det åkte jag och sötnosen hem myggbitna som satan och ikväll ska jag bara ta det lugnt och sova för imorgon blir det skola och massage och sen skriva uppsats!

& jag önskar att jag hade mer tid till er mina underbara vänner saknar er alla! [v]


Godnatt!

Inga kommentarer: