måndag 17 maj 2010

- ingen ork

Hade ingen ork igår efter kalaset så när vi kom hem blev det 2 filmer i soffan & sen sängen, somnade dock inte föräns närmare 12...fast jag var så trött och hade ont. Nu har älsklingen nyss åkt till jobbet och jag ska göra mig i ordning för skolan, fast tror fan inte jag orkar det heller, håret får se ut som det gör orkar inte bry mig idag. Efter skolan idag blir det sjukgymnastik och sen måste jag hem och plugga men jag kommer antagligen inte orka det då heller inte som jag mår nu, hoppas migränen i alla fall släpper snart :(




Det var dessa 2 filmer vi kikade på igår, G-force var faktiskt rätt kul (det är en barnfilm men whatevvah) & Bröllopsfotografen var med helt okej, samma skådisar och musik som i Smala Sussie ^^

------------------------------------------------------------------

Kan inte sluta tänka på natten mellan lördag och söndag, jag var ju själv inte inblandad men jag ser hur dåligt alla vittnen mår & jag känner många av er. Jag hoppas bara inte detta kommer starta massa bråk, tjafs och gör så att folk blir ovänner. För jag vet att det finns flera stycken som känner folk från båda "grupperna" eller hur man nu ska uttrycka sig. Jag vill bara säga att vi inte får sätta skulden på någon mer än den som visas vara den skyldige, inte någon annan. Även om jag inte kände Tina utan bara har träffat henne några gånger de senaste åren så vill jag säga att jag såg att Tina hade varit stark och redan lämnat ett spår efter sig i sin blogg efter händelsen , ett mycket fint inlägg har hon skrivit och om ni vill läsa det finns det här http://taajnii.blogg.se/2010/may/jag-maste.html Jag hoppas att alla ni som blev vittnet till detta hemska orkar kämpa vidare!

Inga kommentarer: