fredag 7 maj 2010

- helvete

Vaknar och första tanken är har inte vi nationella idag!? Upp fixar mig lite, mår illa som en gris pga migrän, kollar datorn och jovisst fan har vi det, står dock ingen tid men ska ju dit till 8 för att gå på engelskan så kan ju i alla fall inte missa det, får kolla tiden så fort jag kommer till skolan eller så fort någon annan som vet vaknar.... Om nu inte nationella är under håltimmen är det tänkt att jag ska göra reklamprovet då men vi får se hur det går mår totalt skit, kan knappt röra fingrarna så det här är ett helvete, ska försöka få i mig lite mat nu & sen väcka min sötnos innan jag sticker, han har sovmorgon till 9 idag (fuuuusk) fast det är han värd! Fyfan vad allting snurrar och jag mår fruktansvärt illa...hur ska den här dagen sluta egentligen? ='( Puss på att det här är en sån där dag då man helst inte skulle vilja ha vaknat!

1 kommentar:

Neha sa...

Förstår vad du menar, nationella gör inte saken bättre heller