fredag 21 maj 2010

- gör mig frisk, nu tack!

Ja nu har jag verkligen tröttnat på att ha feber och svettas som en liten gnu, det är helt enkelt inte kul längre! Mamma och pappa var nyss här med lite tvätt och mat :D Skönt att slippa laga mat när man är sjuk för då är man så trött när man gjort det så man inte orkar äta :/ Ska nog ta en skön dusch bara för att svalka mig lite nu och sen blir det till att slänga sig i sängen och kika tv igen för jag måste sluta tänka....jag har redan konstaterat att det inte kommer gå men jag fortsätter tänka på det ändå, det enda jag kan göra är att försöka komma på hur jag ska försöka lösa det, hur jag ska planera allt, vad, när och hur...för det är ingen idé att jag tänker på att det kommer att skita sig/krocka/gå åt helvete för det har det ju redan gjort, right? Jaja på något sätt kommer jag fixa det, jag får samla kraft från alla underbara i min närhet så löser det sig nog. Pusshej'

Inga kommentarer: