fredag 21 maj 2010

- fullspäckat....

...men inte för mej! Jorå i helgen händer det grejer det är Back SM, Tracto0 Pulling och ikväll är det Kullenfestivalen...men jag får nog lov att skippa alltihop är ju som sagt sjuk, mammas bror och hans fru har även kalas men får hoppa det med, ska dock försöka orka med Karolins kalas imorgon eftermiddag har jag tänkt! :) Allt det roliga händer på en och samma gång & jag missar allt, livet är inte alltid rättvist! :/ Ikväll blir det hemma kväll med älsklingen eftersom jag är sjuk och han har jobbat alldeles för mycket denna veckan och ser ut som en livs levande zombie.

Pusshej'

2 kommentarer:

r o c k z sa...

SV; nej inte jag heller. har nästan aldrig klänning om de inte ser ut som en tröja och kjol eller som en jättetröja! ;D och då inte vitt!

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer sa...

r jag föredrar att färglägga på det där sättet i ps..det är så jag jobbat i några år. Ibland helt uteslutande i illustrator.
men det är liksom "min stil" att göra så =)