onsdag 5 maj 2010

- fuck the system

Just nu kan jag inte säga att jag ogillar sjukhusets system, jag rent av hatar det! & när man får veta saker från sin läkare och man sedan får komma dit och träffa honom, en till barnläkare och en "överläkare" eller vad hon nu var och hon bara kör över dem och de inte vågar säga att pip och inte rättar henne när hon har fel, vad fan är då det elr? Oo Pallar fan inte med skiten mer...för två år sedan när jag kanske hade 7 av 10 ont på en skala så var det super viktigt med läkarbesök, prover och behandlingar nu när jag pendlar mellan minst 8-9 av 10 då spelar det fan ingen roll, neh för då behöver man ju inte någon läkare och nya prover är ju onödigt att ta man kan ju utgå från de gamla som är allt mellan 5 månader och 2 år, det är väll praktiskt & bra? :D *ironi* Vad ska man göra!?

Inga kommentarer: