torsdag 20 maj 2010

- feber

Ligger hemma med feber o skit i denna värmen, hate it! Tänkte mest meddela att jag lever & att jag åter igen är med och tävlar hos KanDee om ett av hennes ny linnen. Hon har nämligen designat en helt ny modell av linne och det säljs just nu med 3 olika tryck & jag tävlar om nummer 1 :D Har redan ett sådant vanligt som jag använde mig av i skyltningen jag gjorde i skolan och jag älskar trycket så därför valde jag att tävla om just det, annars tycker jag även nummer 3 är döläckert! :D Tävlingen hittar ni HÄR! Den avslutas 21 maj klockan 18.00




Nu ska jag lägga mig i soffan och fortsätta att vara sjuk, duschade för 2 timmar sen men är redan svettig och äckligt igen och näsan tror att den har blivit ett vattenfall eller något...suck! :( Pusshej'

Inga kommentarer: