torsdag 27 maj 2010

- det närmar sig

För varje dag som går så kommer vi allt närmare sommarlovet! & det ska bli såååå skönt :)

Idag har det varit skola med graf vi håller på med en tidning och idag var jag ju klar med mitt och layoten på innehållssidan så då fick jag lägga in Alicias grej för hon var sjuk och sen fick jag fortsätta att hjälpa alla andra att montera in sin saker efter det blev det stress till Lisch för att hinna till massagen och sen hem till Skara igen. Nu har vi precis käkat (ugnsstekt falukorv och makaroner) och nu ska jag försöka plugga lite, duscha och kika lite på Eurovison tror jag... Imorgon blir det skola, fixa morsdagspresent och sen hem till älskling en sväng på kvällen. Ska även försöka få en del gjort på hålet imorgon tänkte jag, skriva lite på min uppsats har jag tänkt :) Pusshej

Snart är det åter igen dags för skolavslutning :D
Jag, Angelica & Sofie på avslutningen i 1an :)
Hoppas det blir bättre väder i år för fyfan vad det regna då...

Inga kommentarer: