måndag 24 maj 2010

- det lär bli stressigt

Tror det jag upplever just nu är en av de mest stressiga perioderna i hela mitt liv, har nog aldrig varit så här förut och kommer nog inte heller att bli igen! Det är fruktansvärt mycket i skolan nu men på något sätt kommer det lösa sig, det är jag nästan säker på...har även alldeles för mycket saker jag behöver hinna och klara av utanför skolan men det får vi hoppas att det löser sig det med. Idag var det upp och fixa sig, sticka till skolan för att skynda sig med tidningen och sedan ha matte och fick då veta att jag fick G på nationella vilket betyder G i hela kursen, det får duga! Efter skolan blev det shopping med mamma, bild på grejerna kommer här nedanför glömde dock fota t-shirtarna vi köpte till Erik (la in dom i garderoben innan kameran kom fram) men kan försäkra er om att dom var snygga, det var 2 för 199kr på JC :D


Övre bild/JC:
- Top JC 199kr
- Jeans G-Star 600kr (rea)
- Jeans Diesel 99kr (rea & ja priset stämmer)
- Solglasögon JC 149kr
- Örhängen JC 39kr




Nedre bild/Ginta Tricot:
- Jeans Stacey 399kr
- Jeans Cerena 499kr
- Väska (gratis)




Nu blir det mer plugg & tv innan jag ska sova, nattinatti :*

Inga kommentarer: