måndag 5 april 2010

- you will never make me speechless

Hej sitter just nu i Skara och är sjuk (ont i halsen och huvudet, snuvig som ett as, helt orkeslös) och lyssnar på Duffy, Bryan Adams och Savage Garden. Om ni inte har lyssnar på Savage Garden gör det, texterna är fruktansvärt bra och det finns känsla i varenda sekund av deras låtar, wonderful! Erik är och kör hem ved från skogen åt sin syster och sen skulle han även dra hem ett lass med pappa till oss, han kommer förhoppningsvis hem innan 6 ikväll men till dess får sjuklingen vara ensam hemma, skulle ha följt med ut om jag hade mått bättre men just nu vill jag bara ta det lugnt så jag blir frisk för imorgon börjar skolan och efter den är det teori på körskolan och på onsdag morgon bär det av mot Sthlm med media vilket lär bli fruktansvärt jobbigt om jag fortfarande är lika dålig :/ Det värsta med att vara förkyld är att värken och migränen blir ännu värre än vanligt. Det är inte bra att vara sjuk & bli sjuk, you understand?

Måste egentligen plugga en jäkla massa också har ett matteprov som ligger o väntar på mig i skolan, reklamprov och eng. grammatikprov nästa vecka, samt massa annat skolarbete. Behöver sätta igång med uppgift 6 i småföretagande också och så har jag idrottsprov v.16 och nationella i engelska och det och det och det...hur ska detta gå? Det är väll bara att försöka ta en sak i taget men det är svårare än vad det låter för mig men just idag har jag nog inte ork till något, men måste i alla fall läsa körskoleteorin till imorgon sen men först ska jag plocka in lite tvätt... det kommer ta sin lilla tid men så är det.



Hoppas alla har haft ett bra lov! :D

Inga kommentarer: