tisdag 13 april 2010

- you better die young

Kom nyss hem från skolan har haft matte (fick dock inte göra provet) och sen expo, håltimme då jag jobbade på mitt gamla expo arbete 70x100 förstoringen och sen expo igen. Nu är förstoring klar & i nästa vecka får den komma hem :D Vår nya uppgift är Homestyling fast vi ska bygga en modell på ett vardagsrum som vi själva skulle vilja ha, det ska bli superkul. Mina tankar är tusentals men det viktigaste är rutigt golv, rejäl soffa, ett stort arbetsbord i samma rum (älskar att kunna stå att arbete och pyssla framför tv'n), hörn fönster mm ^^


Tycker våren/sommaren kan få komma NU!



Har fortfarande fruktansvärt ont i halsen, kan inte prata eller ens dricka vatten utan att det gör ont så får hoppas det går över snart, har precis stoppat i mig en pirog och vid 5 kommer älskling hem för då ska vi åka till skyttet där det ikväll är avslutning! :) Jag kommer sakna er alla på skyttet <3 Pusshej'

Inga kommentarer: