måndag 5 april 2010

- wanties!

Har precis läst igenom teorin inför sista teorilektionen på körskolan imorgon! :) Men fyfan vad jobbigt det var kan inte koncentrera ögonen på något för då börjar allt snurra...suck! Tänkte visa en kol konstnär och ett ballt designställe innan jag försvinner till soffan igen. -->

Om ni aldrig har hört talas om Lisa Rinnevuo så tycker jag att ni ska gå in på hemsidan konst ochfolk.se och kolla på hennes verk!

Jag gillar tavlan som heter Älskade Betongdjungel och är tyvärr redan såld för 48.000kr men det finns en liknande som heter From the Brooklyn with Love som kostar 19.000kr. Men om man är som mig och inte har så mycket pengar att lägga ut på en tavla kan man ju kanske spara ihop till ett litografi (de kostar mellan 1 och 3 tusen)


Älskade Betongdjungel & From Brooklyn with Love


Söndagspromenad litografi för 1.800kr

Har även suttit och kikat lite på en sida som heter fuldesign.se, det är punkare som har startat märket och nu satsar mycket på gästdesigners i alla åldrar. Här är lite roliga grejer jag hittade där!

Inga kommentarer: