torsdag 1 april 2010

- torsdag!

Hejs det var som jag trodde igår & nu går jag på anitbiotika... Det var rätt kul när jag var där för doktorn sa att vi ska nog ta ett blodprov med eller vad har du för sjukdom? mitt svar var ju självklart reumatism och då blev han skit rörig och sa efter en stund att ja då är det ju ingen idée att vi tar något prov för då visar det ju på det oavsett... så jag slapp prov :)

Efter ågården blev det hem till öna en sväng med pappa innan vi åkte till skyttet för att va ledare ihop med Tommy & Bosse, det var KGIFs P12 lag som kom ner och provade på skytte! :) Vilket innebar massa släkt för mej, min brylling Emil och min syssling som är tränare för dem med sina två söner! haha ;) Efter skyttet åkte jag och Erik hem till honom och fixade lite mat och kollade på fuskbyggarna innan vi åkte hem och innan vi somnade kollade vi på film (Party i surhålen The Movie!)




Idag har jag redigerat modellbilderna på Emmeli P och sen har mamma varit här en stund och då kollade vi lite på Småföretagande uppgiften, ska jobba vidare med den imorgon, orkar inte mer nu mår inte så där jätte bra, har rejält ont och huvudvärk med... ikväll blir det hem till sötnosen en sväng sen får vi se vad som händer. :)

Det här kommer antagligen blir min inlämning i Modellfotografering:



Kan också meddela att jag har börjat redigera bilderna från Skaraborgsfinalen i Kinnarpshallen med så de kommer nog upp rätt snart :)

Vad ska alla göra på Påskafton?? Pusshej'

1 kommentar:

sara sa...

härliga bilder!