torsdag 29 april 2010

- ta ingen skit!

Rubriken är något jag vill säga till alla för man ska fan inte ta skit! ALDRIG! Men till vissa av er där ute tänk för fan efter vad ni gör och säger innan ni gör't, fattar ni inte hur ni beter er? :S I vissa lägen kan jag inte ens bli sårad jag blir mest förbannad och äcklad över hur ni kan vara så jävla egoistiska och självgoda och aldrig ägna en tanke åt någon annan.

F/16 2sek ISO 200 18-55mm

Idag har det varit skola med graf x2 stannade kvar lite med och fixade klart ett gammalt arbete och skrev ut och satte in grejer i min pärm. Igår var jag ju hemma pga en fruktansvärd värk och migrän...men innan jag la mig igår kväll tog jag ett migränpiller och imorse vakande jag utvilad utan skallebank, otroligt skönt. Cyklade till skolan med Sofie & Angelica i morse det var gött men hem var det helt ofattbart jobbigt....fick kramp i höfterna nästan direkt och det var motvind hela vägen hem plus att ettan och tvåan gick inte att cykla på för så fort man fick i dem hoppade det upp till trean igen....Oo

Ikväll blir det till att plugga på Reklam för imorgon är det prov, ringa mamma och planera lite och laga mat när älsklingen kommer hem. Blev lite smått förbannad idag när jag kom till skolan för vår lärare har i fler veckor sagt att vi har nationella imorgon men när jag kom dit i morse frågade klassen varför jag inte hade varit på nationella, hon har tydligen sagt fel dag till oss och berättade det igår för alla men då var jag ju ej i skolan och i mailet hon skrev till mig igår glömde hon la skriva med det så nu har man missat nationella med :/ suck! Visst kan det bli fel datum men då måste man ju försöka meddela sin elever om det, hon hade ju varken försökt nå mig eller Sofie och nu har ju till och med skolan en sms tjänst som dom kan använda sig av...lite dåligt tycker jag!

Nu ska jag slänga mig i soffan & plugga! Pusshej'

Inga kommentarer: