tisdag 6 april 2010

- still ill

Yeees det stämmer jag är fortfarande sjuk men det går åt rätt håll har vart på sista teorilektionen på körskolan nu i em och handlat dricka och tandborste och halstabletter o nässpray inför Sthlms resan imorgon med Media! Hoppas resan blir toppen och att vädret i Sthlm blir bättre än vad det är nu och vad vädret säger att det ska bli...xD hehe Hoppas man hittar ngt kul att köpa i Sthlm med, behöver en ny jacka, en vårjacka och det enda jag kan tänka mig är en i skinn & det är dyyyyrt...men om jag hittar en snygg o den inte kostar allt för mö så köper jag den för en skinnjacka kan man ha i flera år! Hoppas även på att hitta ngn snygg ring för har inga nu för alla har börjat färga av sig, jävla oäkta skit! Oo Ne men nu blir det tv och sova med min sötnos som håller på att bli sjuk, jag har nog smittat honom (aa' sorry baby :(

Godnatt & håll tummarna för att man orkar upp imorgon bitti halv 4 (Y) Yäääy!

Inga kommentarer: