fredag 9 april 2010

- snyggast.se

Yeees nu har jag hittat lite läckra soffor, soffbord och smycken ^^

Sofforna och borden kommer från popinterior.se och säljs på bla på sangkammaren.se
Visst är dom coola?


(klicka för större bild)

Dom säljer även denna snygga Ferrari Grand Prix soffan!

1 sits 5 000kr, 2 sits 8 000kr, 3 sits 10 000kr
inte direkt dyrt för dessa prylar tycker jag,
även om det är mycket pengar.

Sen hittade jag även dessa snygga smycken på coccoo.se


& eftersom ringarna är justerbara i storlek
så skulle det ju faktiskt gå att beställa över nätet.


Nu blir det tv med sötnos igen och sen sängen för imorgon ska vi till Lisch,
jag ska fota min kusin Hugo, vi ska kanske kolla på en bil & sen ska vi äta
hos min älskling på kvällen, ska även hinna med Kållandsö en sväng... :)
Nighty nighty' :*


PS. Känner att jag är i stort behov av en ny design!

Inga kommentarer: