söndag 4 april 2010

- sjuuuuk

Hejs har varit vaken ett par timmar nu men usch va dåligt jag mår har grymt ont i halsen, snuvig, skakig + värken och urinvägsinfektionen uppe på det :( pallar inte och på onsdag ska vi ju till Sthlm, hoppas verkligen jag är frisk då :S Igår var det en rätt lugn dag och på kvällen blev det kinamat med mamma och pappa och sen åkte jag och Erik till Julia Jansson (en granne) o träffade massa trevligt folk & efter det blev det efterfest och Albin, följde med ditt upp en stund oxå och satt o tjöta lite skit, kul att träffa gamla kompisar vet inte när jag såg er sist Benjamin och Amanda :P Måste vara minst 1 år sen, det är sjukt!

Idag ska jag försöka maila iväg ett skolarbete och sen blir det nog till att ta det jävligt lugnt med tanke på hur jag mår... :( Vad ska ni göra? :) Pusshej'

1 kommentar:

anna sa...

gå gärna in och rösta på mitt fotobidrag nr 6 för kl 14.00 hos sunstreet21.devote.se eller via min blogg. Ni har tre röster som får delas ut eller läggas på samma bidrag.. Jag är evigt tacksam! ha en bra dag!