lördag 17 april 2010

- I Ain't Gonna Do This Anymore

Gick upp redan vid 7 i morse och sen vid 9 tog jag bussen till Lidköping för att köpa present till kusin Malin som skulle ha haft kalas imorgon men är fast i Egypten pga vulkanen på Island. Gick på stan en stund och kikade lite, hittade dock ingen snygg vårjacka, blir nog att åka iväg och shoppa en helg framöver. Nästan alla pengar gick ju åt på apoteket, mitt frikort hade gått ut -_- suck!

Köpte två jääävligt läckra nagellack på Kicks självklart från Isadora den ena heter 629 Icy Purple (reltivit mörk lila metallic) & det andra är ett ur deras Nostalgia serie som heter 616 Pink Cadillac (ljust men starkt rosa, väldigt retro). Man skulle kunna säga att dessa nagellack beskriver mina 2 olika stilar väldigt bra, jag bara älskar retro, 50-tal & rockabilly men jag klär mig oftast i lite vanligare kläder med en rockinspirerad touch (mycket svart, nitar & smycken) & där passar det andra mörk lila nagellacket in super bra (Y)

När jag var klar i stan skjutsade mamma hem mig till Skara så nu har jag käkat lite nudlar (ska ju äta ordentligt hemma hos sötnosen ikväll) och duschat och fixat naglarna, det fick bli det nya lila idag (aa' Nu ska jag sätta mig och plugga småföretagande innan det är dags att fixa sig för att åka men det blir inte än på en timme eller två. Pusshej'

1 kommentar:

Klara sa...

SV: Eller hur, känns som att folk inte gör annat än att klaga!
Till och med du som inte håller på med hästar förstår att det är svårt i början, men inte hästfolk, nääää. Trött blir man! <3