onsdag 21 april 2010

- helt väck!

Yes fullt upp just nu igår var det skola med matte (prov, gick la sådär) & sen expo, hål (jobbade med expon då med) och sen expo igen och igår kväll mådde jag totalt skit så stekte bara pannkakor och duschade sen fick jag inget mer gjort... idag har det varit skola med engelska (grammatikprov, gick nog OK) och sen Reklamprov som jag får hoppas jag klarade och efter det var jag på idrotten och pratade med läraren om provet jag ska göra. Ikväll blir det nog mest plugg tror jag!

Skolgrejer att göra:
- lämna in modellfoto
- självporträtt
- förbereda eng.föredrag
- plugga till Idrottsprov
- plugga Smft/FE
- plugga inför nationella i eng
- plugga reklam (beroende på hur provet gick)
- matteläxa

Vill varna er för en sak: b.youngs supersnygga halsband med runda skinnband färgar av sig på ljusa kläder så tänk er för, mitt KanDee linne har blivit helt svart vid linning idag av ett av mina halsband från dem :( hoppas det går bort i tvätten! Jag tycker dock fortfarande att man ska köpa b.youngs halsband för dom är grymt snygga =) & dom färgar ej av sig mot huden.

& en till ha alltid typ halsduk eller tröjan uppdragen till hakan när det regnar för fy fasiken vad kallt de var när det haglade in innanför linnet...xD (dagens fail)

Pusstjah'

Inga kommentarer: