onsdag 28 april 2010

- hell yeah!

Yeees I like it! Här kommer lite kläder från sidan pinupgirlclothing.com men jag får nog fortsätta att drömma för jag har inte pengar till det och att beställa och få det till att passa är verkligen inte lätt, väskor och smycken går ju dock att beställa på nätet ;) Jag är inte bara kär i prylarna utan även bakgrunderna till klädfotona! Synd bara att några av deras modeller har dom värsta botox läpparna jag sett....



Tuck & Roll Kustom Handbag
By Trophy Queen Hot PinkBlack 210$



Shocking Pink Satin Ribbon Bow
with Skully Center By Kustom Voodoo 9$



Pinup Girl Print Sheet Set 99dollar



Zombie Chomper Bikini
from Iron Fist 22$ per del


Raglan Tee Featuring Freak Show
Art by Whitney Lenox 46$



Black Cherry Heidi Dress
by Pinup Couture 76$



Black Quilted Pocketbook Wallet
with Hot Pink Trim
by Hell's Belles 25,2$



Mis Cositas Los Novios Apron 39$

Det var nog allt tror jag ;) hehe

Inga kommentarer: