torsdag 15 april 2010

- Fyfan vad stressad man kan vara

Har huuuur mkt som helst att göra & minst lika mycket att se fram emot vilket i sig är positivt!

Till att börja med har jag eng grammtik prov imorgon, skulle även ha haft prov i Reklam men det är flyttat till onsdag nästa vecka eftersom vi ska gå på Estets Slutproduktion imorgon på den tiden. På tisdag är det deadline i småföretagande och sen den 15 maj är nästa deadline & antagligen kommer jag läsa Företagsekonomi parallellt vilket innebär deadline även den 10 maj. Sen är det även Idrottsprov på onsdag (det ser jag inte fram emot) ..... + natinella i eng v.17 & 18 + att jag ska hålla ett föredrag i eng innan maj... på skytteavslutningen i tisdags fick vi datumet på sommarens 3 korthålls tävlingar :D kul kul! 2 i maj och 1 i augusti!

Jag har lite lagom mycket att göra nu känner jag ;) hehe I helgen blir det plugga, plugga, plugga & om vädret tillåter blir det även skogen en dag för att ta ner ved till b l a Eriks kusin Karolin! :) Ska bli gött att komma ut lite även om jag inte gör annat än att lastar typ, Erik kapar och kvistar, motorsåg är lite för tungt för mej :/

Visst är det gött nu när det fina vädret har börjat komma? :) Jag tog faktiskt cykeln till skolan idag det kändes riktigt bra psykiskt men fy i helvete vilken kramp jag fick i höfterna halvvägs till skolan och när jag skulle hem ska vi inte prata om, var både hungrig och skakig och hade ont som fan, tog mig knappt framåt (fast det måste jag ha gjort för jag är ju hemma) haha! Men usch det var riktigt hemskt....

Ikväll är pappas kusin med i "Vem vet mest?" Britt-Marie Appelberg heter hon ;) Får nog ta o kika hur det går för henne... Pusshej

Inga kommentarer: