torsdag 22 april 2010

- äkta skit dag!

Yes idag är en äkta skit dag! Jag har ont över allt, tappar allt, är stel som en pinne, kramp i vaderna, migrän och skit ont i magen :/ Hoppas inte skolan blir lika hemsk som resten av min dag.... efter skolan ska jag till apoteket & sen hem och plugga! Tur att vi i alla fall bara har graft idag. Imorgon efter skolan blir det nog Skövde för lite shopping med mor & far och i helgen vet jag inte vad som händer har många "kansken" ;) hehe

Sen har även min dator fått för sig att börja krångla varken firefox eller explorer funkar, bara safari... har testat att ta bort allt och installera om men nehe då....kraschrapport på kraschrapport :S & några virus har jag inte, datorn beter sig som normalt annars och jag gjorde nyss en virus skanning utan resultat....

Bye!

Inga kommentarer: