onsdag 10 mars 2010

- yepp!

Skola idag började med att jag stressade upp Sofie ur sängen så vi kunde hämta henne så jag slapp gå själv på engelskan :P haha Sen hade vi foto gick b l a igenom ljussättning inför modellfotograferingen... hmm verkar svårt men fan så snyggt om man får till det! ;) haha

Sen vid 2 hämtade Elin och hennes mamma och mormor mig i skolan så drog vi till KSS där vi på vägen upp träffade Mikaela i hissen, vi kollade på arbetsterapin, doppade händerna i varmt parafin & satt med plastpåsar & supersnygga vantar på händer i typ en kvart, sen kom en till tjej som tydligen var från Skara, hon går på Katedral också men jag tror aldrig jag har sett henne Oo mysko! Vi fikade och pratade om piller, kortison och Vintersol! Najsbajs ;) Ikväll blir det slött jag har ont & är trött, ska försöka plugga lite, om det går, jag känner för att sova? Imorgon är det skola sen massage och sen skytte...

Nästa och sista mötet på KSS är den 7 april samma dag som vi drar till STHLM med Media, det krockar, det funkar inte, jag får skippa mötet, tröök! Men tror det är värt det, kan ju va najs att besöka huvudstaden eftersom jag aldrig har varit där (aa' Nästa möte verkade dock som det viktigaste för vi skulle typ upp till Vuxenreumatolog-avdelning och träffa läkare och sånt men men det löser sig! Kul att träffa Elin & Mikaela idag, gillar er tjejer! För er som bara ser tråkigheter i att ha sjukdomar så kan jag säga att ibland kan man faktiskt ha lite kul med ;) I alla fall med rätt sällskap!

Engelsk konfekt! Vad ska man mer säga, godis mums!

Men inte detta :/ det bara ser så ut....xD

Pussheeej'

1 kommentar:

Mikaela sa...

Jätte kul att träfa er också. =) haha, det kan man verkligen göra. ;) finns även positiva saker med sjukdomar även om sjukdomar är något vi alla borde få slippa egentligen. :) Men med rätt sällskap blir det bra. =) <3