torsdag 4 mars 2010

- wanties!

Nu har jag kollat på den här väskan läääänge, kanske dags att köpa den?? ;) Vet dock inte hur mycket jag kommer använda den, men den är S-N-Y-G-G! =D




Såg även denna snygga top på hemsidan! :)


och sen är jag lite sugen på denna med :) skön & mysig tröja att ha till leggings i vår :) Perfekt till kvällsmys utomhus i sommar, grillkvällar, bad nere vid sjön, ja i princip allt!




Har även hittat lite stuff från HM som jag är sugen på :) Dock har jag en tröja som är nästan lika dan och liiite snyggare från JC, men det är ju aldrig fel med fler ;)




Mamma har precis varit här med lite grejer på vägen till Falköping (hon ska ha kvällskurs där) & förhoppningsvis kommer min sötnöt hem om 1 timme eller två, då blir det panerad fisk, mos och sås :) Sen blir det nog en lugn kväll, ska duscha och byta sängkläder, imorgon måste jag klara av att gå till skola, man blir konstig av att vara hemma :/

2 kommentarer:

Kan Dee Drawings sa...

Jag kan tänka mig att det blir tvärt om tillslut, precis som du säger, att tillslut kan man istället inte vara utan dom! Vi får se om jag vänjer mig snart :)

Kan Dee Drawings sa...

Såg din andra kommentar nu; TACK SNÄLLA! Roligt att du gillar den :)