fredag 26 mars 2010

- veckan

Yes nu ska jag berätta lite om veckan har ju inte skrivit sen i tisdag morse. I onsdags var det mediemax i skolan från 8 till 8, det går ut på att 1or, 2or och 3or delas in i grupper och ska göra ett arbete tillsammans som ska redovisas och i år var arbetet med seriöst än vad det har varit förut och det ska vara mer betygsgrundande i medieämnena och det tror jag bara var bra för alla tog det mer seriöst och satsade verkligen på att göra något bra. I år var uppgiften att göra ett världscafe (bygga cafée i ett skyltfönster, logga, annons, meny, servett, rapport, turistfolder mm) och som tur var hamnade jag i en bra grupp och vi fick landet Kenya, jag fick huvud ansvaret inom graf vilket var riktigt gött för jag hade rätt ont så hade aldrig orkar skylta hela dagen. Vi slutade lite innan 8 på kvällen och då hämtade min sötnos mig och Sofie och sen skjutsade vi ut henne till kille Robin i Södra Lundby och efter det åkte vi en sväng förbi Lisch innan vi åkte hem.

I torsdags morse vaknade jag med skit ont, kramp i magen och migrän så fick lägga mig en timme till innan jag gick upp och tog mig iväg till skolan då en till dag med mediemax väntade, vid halv 2 började alla grupper redovisa och då var jag tvungen att åka hade massagetid klockan 2. Efter massagen åkte jag med mamma hem till öna och käkade lite och sen på kvällen övningskörde jag med pappa till skyttet och var ledare där en stund innan Erik kom och hämtade mig. Yes nu vet ni var jag har hållit hus ;) Pusshej

Inga kommentarer: