onsdag 31 mars 2010

- UNDERBART! :D

Klickade precis in på bloggen http://kandeedrawings.blogg.se/ där en tjej vid namn Sandra bloggar om sin konst och förut sålde hon även kläder där men har ni skapat en webbshop som heter http://kandeeshop.se/ till just själva försäljningen! Ni kanske kommer ihåg att jag för ett tag sen berättade om att jag gjorde en skyltning med hennes märke i skolan? jag har även lagt in bilder på den & berättat om den här: http://fannyisaksson.blogspot.com/2010/03/go-dag.html

& jo nu till saken idag när jag kommer in på bloggen har hon slängt in ett inlägg om just mig/min skyltning, snacka om att det var glädje jag kände när jag såg det! Wow vilken känsla! :O Jag, en helt vanlig (kanske inte) liten tjej från en småstad mitt ute i ingenstans är på en stooor blogg ;) haha!



Måste bara säga att orden hon skrev gladde mig något enormt! "Jo, det är nämligen en grym tjej vid namn Fanny som gjort denna supercoola skyltning!....." (läs mer här)

Helt underbaart, det här fick mig så mycket piggare & gladare än vad jag var för 5 minuter sedan då jag såg det...jag sitter just nu och små ler för mig själv trots att jag har migrän och snart ska till Vårdcentralen (har antagligen lyckats få urinvägsinfektion igen, förbannade reumatism & förbannade mediciner)! Nu ska jag göra mig i ordning lite, puss på er! :*

2 kommentarer:

Art By Tina sa...

Grym skyltning!

KAN DEE DRAWiNGS sa...

men så glad jag blir av dina ord! vad roligt! du ÄR grym! och massor har skrivit och sagt att skyltningen är skitgrym :) kramar