tisdag 30 mars 2010

- tisdag!

Hejs idag har det varit en lung morgon med huvudvärk :( har plockat i ordning, diskat och grejar lite. Erik och hans kollega var här och käkade lite lunch vid 1 och sen har jag gjort mig i ordning och fotat hur håret blev & grejerna jag/mamma köpte igår! :) Vid 4 kommer pappa och hämtar mig då ska jag övningsköra till Lisch för att sedan gå på teorikurs på körskolan och efter det blir det skyttet och sen kommer älskling och hämtar mej. Imorgon ska jag vara hemma och plugga hela dagen, det kan hända att jag åker till skyttet mellan 17 och 19 för då kommer det ner ett fotbollslag som ska prova på skytte!


(klicka för större bild)

Så här blev håret! Det är Annette på Annettes hår och nagelmakeri som har gjort det! Det ligger på järnvägsgatan mitt emot resecentrum typ :) Först satte hon i blekning på slingorna och sedan färgade hon resten svart förutom en del i topparna för det är redan så mycket färg i det och sist klippte vi av ca 5 cm (mitt hår blir så jäkla slitet, beror väll på plattången och fönen kan jag anta) och klippte upp en massa, mer än förra gången till och med! Det blev toppen och efter att jag har varit där i maj och blekt slingorna i det långa håret en gång till så det blir ljusare, typ som dem i luggen så kommer det bli skitsnyggt! :) Tack Annette!


(klicka för större bild)

Det här var det som blev inhandlat igår, grejerna från The Bodyshop köpte mamma medan jag klippte mej, "pudret" köpte jag av Annette och resten köpte jag på Slöjddetaljer (kommer antagligen användas till ett skolarbete) ^^ Nu kommer snart pappa, ha de gött! Pusshej'

Inga kommentarer: