tisdag 2 mars 2010

- tidsfördriv!

Har precis gått upp efter att ha rastat lite i 2 timmar ska försöka hålla mig uppe tills jag ska sova ikväll nu så att jag kan sova hela natten för imorgon lär det blir fruktansvärt jobbigt...är fortfarande inte återställd efter magsjukan & medicinnivåerna är la inte som de ska än heller för jag har fruktansvärt ont :( Sitter just nu och fyller i testet nedanför för att fördriva lite tid och smsar med Emmeli som jag ska fota imorgon :) Det kommer bli kul, får ha se att de fram emot hela dagen när jag bara vill hemma och dö :( Nu ska jag lägga mig i soffan och ta det lugnt och rasta mitt huvud som dunkar....när sötnöten slutar jobbet ska vi nog äta lite, gjorde pasta och ostsås förut men mådde inte så bra då så fick bara i mig några gafflar :/ behöver nog få i mig lite till så kroppen får lite kraft så jag orkar imorgon. Tror jag kommer skippa första lektionen imorgon och sedan gå på foto och engelska speaking och sen under idrottsteoriprovet som jag inte kommer göra ska jag försöka ta det lugnt, förbereda fotograferingen, prata lite med lärarna och göra klart Expo arbetet som jag missade idag... ska nog även gå och prata med idrottsläraren om vilken dag jag kan göra det istället, jag är alltid otroligt noga med att ta ikapp så fort som möjligt men jag är också den som istället för att sätta mig och göra ett halvhjärtat försöka och satsa på G men få IG på provet och sedan göra om prov hellre skjuter provet några dagar & verkligen pluggar på och tar det på allvar, jag tycker det känns bättre. Det är både ärligare, mognare och mer ansvarsfullt enligt mig! Vad tycker ni? Nu orkar jag inte skriva mer, nattinatti'

12 HAR DU:
* Ett förhållande: Jupp sedan den 30 mars 2007

* En bästa vän: både ja och nej

* Dejtat en av dina bästa kompisar: nope

* Blivit kär vid första ögonkastet: nope

* Fått ditt hjärta krossat: nope

* Skrikit åt en lärare: Inte skrikit men blivit förbannad

* Kysst någon och sedan ångrat dig: nja inte direkt

* Ljugit för dina föräldrar om vart du är: några gånger på högstadiet sa jag att jag var med vänner istället för Erik :P hehe

* Några smycken som kostat över 1000 kr: Neh, då vågar jag ju ändå inte använda dom ;)

* Några husdjur: Inte nu längre :( Lexie den sista hunden jag har haft avlivades i sommras :( Saknar att henne något grymt, vardagen blir så annorlunda, tom och ensam utan en vovve :/

* Hamnat på polisstation: Nope aldrig, bara följt vänner efter olyckor


11 DAGENS:
* Klädsel: mjukisbyxor & brottarlinne

* vill ha: frisk & mindre ont

* Sjukaste: JAG :'(

* Saknad: Sommaren! & egen bil & körkort :)

* Köp: Expressen ;)

* godis: Räknas Pepsi?

* attityd: trött, borta, deppig, rörig, stressad?

* Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?: Mitt hår ser ut som ett eh, mmh, öh....jag behöver duscha ^^


10 FÖRSTA:
* Bästa kompis: ja vet inte vem som var min första med kusin Emma & Johan Djup var nog de jag umgicks med mest ;)

* Kärlek: Vet faktiskt inte riktigt

* Husdjur: Hunden Stella som var en Beagle som har funnits med sedan jag föddes, hon var min "barnvakt"

* Semester: Danmark, första & enda

* Jobb: Sommarjobb på mormor & morfar B&B, sommarjobb på Cafe Djurgårdsudde

* Köpta skiva: Hits for Kids kanske? Minns även min Docotor Bombay och Hanson skiva :P

* Piercing: Öronen

* Konsert: Har aldrig varit på någon riktigt :(

* Fylla: 7an-8an ngn gång drack jag la första gången men jag drack aldrig så att jag blev direkt full!


10 SENASTE:
* Personen som sms:ade dig: Emmeli Palmstedt (gammal klasskompis sen lekis till 9an som jag ska fota imorgon, det kommer bli skit kul)

* Personen som du kramade: Erik, min sötnos

* Peronen som ringde dig: Mamma ringde förut idag ^^

* Personen som du ringde: Erik, undrade hur länge han skulle jobba till :)

* Personen du sa "jag älskar dig" till: Erik & Sabine

* Alkoholdrycken: Cider :)

* Bilfärd: Till Skara i söndags kväll :)

* Filmen du såg: Kommer som vanligt inte ihåg när jag såg en film senast :(

* Gången du grät: Igår....

* Måltiden: Pasta & ostsås med skinka (inte mkt direkt min fick iaf i mig lite)


9 SKULLE DU:
* Våga hoppa fallskärm: Det vore grym häftigt så om jag får chansen hoppas jag att jag vågar :)

* Våga hoppa bungyjump: Samma svar som ovan ^^

* Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Om jag inte hade haft min Erik hade inte tatueringar stoppat mig från att dejta ngn :S

* Kalla dig själv lycklig: Inte i dags läget, för mycket så är jobbigt just nu :/

* Hellre ta bilden än vara med på den: Ja, men önskar att det var tvärt om ibland :/

* Kunna gråta över en kille: Det kan jag....

* Kunna gråta över en tjej: Mm

* Ljuga för någon: Neh, jag tycker inte om lögner så säger jag hellre inget alls!

* Kunna springa 50mil: Det skulle jag aldrig klara!




8 VAD:
* Gör du just nu: försöker fördriva tid & hoppas på att jag mår bättre imorgon!

* Ska du göra imorgon: skola, skola, skola, fota Emmeli!

* Säger du till dig själv när allt känns svårt: Det är väldigt olika ;)

* Har du med dig in på bion: Pepsi max och godis eller popcorn

* Är det för färg på dina byxor: Rosa mjukisar (A)

* Är det för väder hos dig just nu: Jäkligt fint faktiskt =) Önskar jag hade varit frisk och orkat gå ut och fota när solen gick ner :(

* Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Utseende, beteende :)

* Skulle du göra om du vann på lotto: Beror på mängden pengar, men glad skulle jag definitivt bli! =D


7 BLANDAT:
* är du blyg för motsatta könet?: Nope, har aldrig varit!

* Hur gammal blir du nästa födelsedag: 18

* Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Jupp & den stannar hos mig!

* Luvtröjor: är inte helt fel nej! :D

* Vill du ha några tatueringar eller piercingar: Flera stycken ^^

* Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: motsatta skulle jag tro


4 VAL:
* Solnedgång eller soluppgång: solnedgång

* Sommar eller vinter: sommar!

* Vilken ålder har varit bäst hittills: Innan skolan började, delar av 5an och 7an

* Sova på sida, mage eller rygg: Sidan vänd in mot väggen (A)

2 kommentarer:

Sandra sa...

JA!! vi hade ju jätte kul i 5:an till 6:an ju!!! och konfirmationen!!! oj oj oj vad kul!!! pussar sandra =)

fannyisaksson sa...

Det hade vi verkligen :) saknar tiden då vi umgicks :( <3