söndag 14 mars 2010

- söndag

Idag har jag och älskling städat och jag har pluggat och nu har jag precis duschat om en stund ska vi åka och handla lite inför veckan, fast min vecka börjar inte imorgon för då har jag studiedag! Fast då ska jag plugga matte & smft och på eftermiddagen har jag sjukgymnastik och sen måste jag försöka lösa vad jag ska ha på mig på dopet till helgen. I veckan har jag fullt upp med skola, körskola, skytte, modellfotografering och massage och på fredag kväll åker Norra Kållands USKF på den efterlängtade Kinnevedsstafetten :D & jag ska vara med och skjuta även i år. Tävligen fungerar som så att man är ett 12mannalag där alla skjuter provskott + 4 tavlor var på 30 min och sen slås allas resultat ihop och bästa laget vinner!

Igår började morgonen ganska lugnt med lite plugg sen åt jag och sötnosen lunch och sen åkt jag med honom till Varnhem där han skulle gräva fram lite dagvattenbrunnar och sen efter det åkte vi hem och slöade och duschade innan vi åkte och handlade lite och åkte ut till Kållandsö för att äta och kolla på Melodifestivalen med mamma och pappa och efter den drog vi till Emil, Eveline & Saga i Källby där det var lite fest, träffade Dennis och Jacob och en tjej som hette Lina, toppen trevlig! Även Peter och Ingo kom förbi en stund men jag tror Peter var lite trött ;)

I fredags var det mat hemma hos älsklingen på kvällen och sen stan en sväng där vi träffade en jävla massa folk, trevligt! Helgen har varit helt okej om man bortser från min förbannade huvudvärk som aldrig vill släppa :/ Vad har ni gjort i helgen? :) Pusshej'

Inga kommentarer: