fredag 5 mars 2010

- skyltning!

Jag pratade ju för ett tag sen om att vi skulle göra en vårmode kollage och sedan göra en skyltning av det & jag berättade ju då att jag hade valt märket Kan Dee som en tjej först började sälja på sin blogg & sen ett tag till baks har hon sålt kläderna som hon trycker sina egna teckningar på i en egen webbshop! Jag valde märket för att jag ville göra något annorlunda & för att jag älskar både hennes stil på kläderna & hennes sätt att skriva/uttrycka sig i text & konst :)

Här är en bild på Sandra/Kan Dee!


& ett av hennes senaste tryck som jag har fastnat för!
Linnet heter Sexy Graffiti & går att köpa för 239kr
på hennes webshop KanDeeShop.se



Det kommer komma bättre bilder på min skyltning när jag har tagit med en systemis men idag fick det duga med mobilkameran (Y)


- På dockan hänger hennes linne Wanted som jag klickade hem för 239kr från webbshoppen

- Hängde även på ett läckert halsband bestående av svarta och silvriga kedjor från JC

- Planschen har jag gjort med hennes akrylmålningar som bakgrund & modellfoton från KanDeeShop upphöjda från bakgrunden :)

- Golvet är svart och på det ligger Engelsk Konfekt för att få ner skyltningen på marken och för att få lite liv i det hela :)

- Loggan på fönstret har jag snott från hennes sida och direktkalkylerat i illusrtator & texten skrev jag i ett passande teckensnitt så att den skulle synas bra :)

Hoppas det är okej att jag valde ditt märke Sandra! Synd att det bara syns nere på Media dock, den här skyltningen hade varit grymt kul att göra uppe i skolan men där hänger ju Sex & Samlevnadsskyltningen fortfarande :) Hade även varit kul om man hade fått utnyttja hela fönstret men vi är ju två i varje (alltså har vi halva var) Då hade man kunnat ha flera torso-dockor i olika höjder med fler linnet (har dock inga fler) hehe! Den här skyltningen har varit grymt rolig & inspirerande. Säg gärna vad ni tycker! Pusstjah'

1 kommentar:

Kan Dee Drawings sa...

WOW! Fyfan vad ballt! Får jag låna bilden och publicera bilden på bloggen? (när jag kommer tillbaka)

Hur snyggt som helst, vad duktig du är! :) Puss