tisdag 23 mars 2010

- ska snart gå

Jupp ska snart gå iväg till bussen börjar 9.30 idag och antagligen får jag göra matteprovet som jag missade igår när jag var hemma och mådde skit, mår inte bra idag heller men bättre...kan inte vara hemma för mycket det funkar inte + att det är teori på körskolan och skytte i eftermiddag, får dock se hur jag gör med skyttet, det beror på hur jag mår. Blir nog en rätt go dag idag ska måla på min 70x100cm förstoring på 2 expolektioner och sen har jag hål i mellan så det blir nog att jag sitter med den hela tiden ^^ haha lär ju ha något ont i händerna o ryggen sen men det är det fan värt! :D

I have a big problem! men man kan nog kalla det i-landsproblem jag har nämligen gått till final i Skaraborgsserien och den skjuts lördagen den 27 mars & vad är det lördagen den 27 mars??? JO PowerMeets vårmaknad i Sparbankshallen i Lisch, hoppas verkligen jag hinner med båda :) Men har inte en aning om hur det ska gå till, finalerna är nämligen i Kinnarp :S Jävla skit att allt ska krocka hela jäkla tin! Kösshääj'

Inga kommentarer: