måndag 15 mars 2010

- nu....

.....är helgen slut för min del. Gick upp vid 7 i morse och åt lite frukost men hade en djävulsk huvudvärk så la mig en stund till sen när älsklingen åkte till jobbet innan jag gick upp och började plugga småföretagande, vid 1 kom mamma hit och åt med mig och hjälpte mig en stund innan hon åkte till jobbet igen, ungefär för en timme sedan blev jag klar med uppgift 4 och den är nu inskickad, gött som fan är det! Har precis varit ute och gått en sväng och ska nu försöka kolla lite på matten (har prov imorgon) innan sötnosen kommer hem för då ska vi nog fixa lite käk och slöa en stund. Blev ingen sjukgymn. idag för har rätt ont + migränen och magen som krampar så jag kände att istället för att stressa och åka fram och tillbaks och ödsla ca 3 timmar för att kanske bara klara av att träna en liten stund så tog jag det lite lugnt istället och fick mer pluggat och sen har jag ju varit ute och gått i friska luften så det får duga denna veckan :)

Blev enormt jävla glatt överraskad förut! You know what?? Neh det kan ni ju inte göra ;) Var inne på skolans "webb" för att ladda ner till smft-filer och klickade då på resultatbörs och där hade betyg på uppgift 3 kommit in, MVG med kommentaren "inte mycket att tillägga förutom klockrent!" och då kom jag att tänka på undra vad jag fick för betyg på min skyltning, jag kan ju lika gärna gå in o kolla om hon har lagt in det och det hade hon, MVG med en minst lika positiv kommentar där med! WONDERFUL är rätta ordet :D Äntligen får man lite lön för mödan även om det bara är i form av ett betyg som ger en ett litet leende på läpparna så är det fruktansvärt gött att få bekräftelse på att det lönar sig att nästan slita ihjäl sig :)

Visst är känslan av att få bekräftelse på att man har klarat ett prov eller fått ett bra betyg på ett arbete en av de bästa i världen? Det tycker i alla fall jag, då kan jag vara lite nöjd med mig själv en stund vilket jag sällan är :/

Nu blir det matte. Någon som vet om det är något bra på tv ikväll? :) Pusshej'

Inga kommentarer: