måndag 8 mars 2010

- monday

Skolan idag har vart helt okej, graf, sen måla bokstäver åt Johanna & sen äta lunch med Sofie & sen matte då jag och Angelica gjorde hela förra veckans planering på typ 15min? rätt gött (Y) sen åkte jag till Lisch med mamma och vi gick in på GinaTricot & jag köpte tröjan jag visade på bloggen häromdagen för 249kr, kollade på väskan men den fanns inte inne i svart så jag skippar den, köpte även ett 2pack tunna svart strumpbyxor för 59kr, ett svart långt linne för 99kr, ett svart armband med trådar med berlocker på för 89kr & ett set med 10 olika örhängen b l a solglasögon, spader, elgitarr och en knapp mm =) Tack för grejerna mamma! Bilder kommer framöver, tänkte testa mammas förstoringsfilter på smyckena :) Efter shopping var jag på teorikurs på körskolan & jag tror det kommer bli jätte bra, blir tajt om tid och jobbigt men man får själv välja om man vill gå på måndagar klockan 4 eller tisdagar halv 5, så jag kommer nog gå tisdagar så slipper jag stressa med sjukgymnastiken :) Köpte böcker, betalade anmälningsavgift och teorikursen idag med 1100kr ka-ching! ;) haha men det är värt det!

Ikväll har jag, Erik & pappa ätit våfflor med jordgubbssylt, glass och grädde, nu blir det Spårlöst på tv sen sova! Imorgon väntar skola & sen mötet på KSS.... Nattipuss :*

Inga kommentarer: