lördag 20 mars 2010

- kinnevedsstafetten!

Yes igår kväll var det den årliga Kinnevedsstafetten de som skjöt från vår klubb var:

Fredrik Dahlgren 192p, Louise Dahlgren 177p, Bosse Svensson 185p, Linnea Svensson 200p, Alexander Karlsson 192p, Jimmy Amilon 191p, Josefine Karlsson 199p, Fanny Isaksson 194p, Erik Birgersson 197p, Erik Pettersson 199p, Susanne Karlsson 192p och Karolin Eriksson 195p :)

Lagplaceringarna blev:
1a Sörby Odensberg Skf
2a Falköoubgs Skg
3a Axvalls Skf
3a Gullspångs Skf (samma poäng)
5a Tibro Skf
6a Varakretsen
6a Kinneveds Skf
8a Andertorps Skf
9a Upphärads Uskf
10a Skövde Skg
11a Värnamo/Skillingryd
12a Salbey Skf
12a Trollhättans Uskf
14onde Fredsberg-Älgarås Uskg
15onde Sörbys Veteranlag
16onde Norra Kållands Uskf
17onde Kinneveds Skf 2


Alex, Josse & Jimmy :)


Folk bakom banorna :)


Josse & Erik skjuter sina serier:)


Alla sitter & skjuter :)


Erik var nog lite trötter ^^


& Alexander var hungrig ;)


Jag när jag sköt min serie :)


Min serie på megalink skrämen :)


Tommy & Alexander


Skjuthallen! Lite större än vårat kyffe på 4
banor, fast vi har fått det fint nu :)


Josse & Jimmy :)


Erik serie :)


Tommy, Susanne & Karro
kollar när gammel Erik skjuter....


Gammel Erik sjuter sin serie.


Vår bana :)


Skyttar :)


Susanne skjuter sin serie :)


Fikadelen av hallen :)


Fikahallen med poängtavlan på väggen:)


De som skötte tekniken ;)

Vi hamnade ju inte på den bästa placeringen men det var relativt jämt 1an sköt 2394p och den som kom sist sköt 2273p, det är inte så stor skillnad med tanke på hur många skyttar det är i varje lag, 1 poäng hit och dit plockar fort ;) Trevlig kväll för övrigt synd bara att man hade migrän och grymt ont fast det blev bättre senare på kvällen :) Idag ska jag duscha och plugga och i em ska jag och älsklingen åka och hämta gevär inför imorgon då han ska vara skytteledare (jag hänger nog oxå med), det är Skaras Handikappidrottsförbund som ska prova på skytte :) Efter att vi hämtat gevären ska vi nog hem till Erik en sväng och sen ut till öna och hämta tvättade kläder som jag ska ha imorgon em på dopet :) Vad ska ni göra idag? :) Pusshej

Inga kommentarer: