fredag 19 mars 2010

- ka-ching!

Yeees här kommer bild på shoppingen som jag & mamma gjorde igår! Kollade även ut en dop present till lill-kusin Hugo som döps på söndag :) Ska ha jeansjackan, armbandet & benvärmarna på dopet med ett vitt linne med tryck på från JC och svart&grå jeansleggins tror jag :)

På tal om det här med jeans jackor, hittade en scheetasnögg på JC i grått men den fanns inte i rätt storlek sen var vi inne på MQ och kollade men där blev jag helt chockad jag har ju ca 38-40 i storlek men när 42 är för tajt på armarna så man inte kan böja dom mer än typ 1 cm då är det ju fan skandal, hur kan dom sy så smala ärmar på jackorna det är ju meningen att du ska kunna ha en långärmad top under i alla fall, pratade med en i butiken och hon sa att armarna var jättesmala och det får jag fan hålla med om... man måste ju va pinnsmal och helt otränad för att få i sina armar i dom ju Oo en av dem var en grå från ZOUL, snygg men som sagt för på armarna! Men jag hittade ju en annan sen så ;) hehe Har ni också upplevt detta???


(klicka för större)

Ikväll när älsklingen kommer hem blir det klyftpotatis, bearnaisesås & vitlöksmarinerad kalkonschnitzel och vid halv 8 drar vi mot Kinnarp för att skjuta stafetten! :D Lycka till Norra Kållands USKF, hoppas vi vinner ;) Nu ska jag vika kläder, plocka i ordning, ladda kamerabatteriet för ikväll och sen kanske det blir en dusch om jag orkar ^^ Pusshej

Inga kommentarer: