söndag 7 mars 2010

- helgen redan slut???

Yes tror inte det låter bättre...suck! I lördags blev det slöa lite hemma hos sötnöten, skjuta en serie på 394p, åka hem te öna och fixa med tvätten och äta pizza framför melodifestivalen på kvällen. Idag har vi varit på skyttet igen så Erik fick skjutit en serie och eftermiddagen har vi tillbringat hos han syster, körde lite snö hemma hos dem :) Ikväll har vi handlat lite och sen har vi tagit det lugnt, duschat och ätit smörgås och te, nu blir det tv en liten stund och sen krypa ner i sängen, har kramp i magen igen....haft det lite hela dagen, om det bara kunde släppa! Nu väntar en viktig natts sömn inför en fullspäckad vecka!

Imorgon är det skola börjar faktiskt inte fören 9 rätt gött och då har jag graf och sen matte och efter det hämtar mamma mig då ska vi ta de rätt lugnt blir nog att käka något och gå en sväng på stan, kanske shoppa lite, ska gå in på Gina Tricot och testa det jag visa häromdagen! Behöver även lite nya svarta brottarlinnen...jag sliter ut dem på löpande band...xD Sen halv 5 ska jag till körskolan för att gå igenom det jag missade sist med läraren innan teorikursen börjar klockan 5, ska bli kul att komma igång, förhoppningsvis har jag körkort redan i oktober (fyller den 15 oktober) jag ska satsa så mycket jag bara hinner & orkar på det! =)

Får se om jag hör av mig så mycket i veckan för tisdag är det skola, plugga och kanske skytte och på onsdag är det skola och sen möte på KSS med bla Mikaela & kanske Elin, torsdag är det skola, massage, skytte och sen kommer jag behöva plugga en jävla massa med + att jag måste ta det lugnt för så fort jag gör mycket grejer eller blir minsta stressad blir magen ännu värre :/


Annette i fram längst ut & bakom sitter hennes dotter :)

Innan jag går vill jag bara säga grattis till Annette (min frissa) som är en av alla som har blivit uttagna till Linda Sundblads kör till Körslaget! Som jag förövrigt ska till på Påsklovet för att klippa, färga & slinga håret! :D Ska bli så jävla gött att få ordning på håret för just nu har utklippningen hamnat för långt ner, jag har världens utväxt och topparna är så kluvna som bara går, det är helt enkelt allmänt jäkla risigt! :( hehe

Jag vill också tipsa om lite rolig lyssning & den är det Eriks kompis Totte som bjuder på! Han & en kille till spelar in ett radio program som heter Västgöta timmen på ena halvtimme! (det finns på facebook) här kommer lite länkar till olika program -->

80-tals avsnitt: http://www18.zippyshare.com/v/52851879/file.html

Eddie Meduza avsnitt: http://rapidshare.com/files/357442444/V_stg_taTimmen-Eddie.Meduza.mp3.html

Det senaste avsnittet går att ladda ner här & det handlar om Svullo:
http://rapidshare.com/files/359318357/V_stg_taTimmen-S1E05.mp3

Dom är grymt roliga att lyssna på! =) Men nu ska jag fixa skolväskan, mysa lite i soffan med min sötnos & sedan sooooova, godnatt!

1 kommentar:

Kan Dee Drawings sa...

Du får mer än gärna maila fler bilder! :) kandeedrawings@hotmail.com

Massa tack!
Kramis :)