lördag 6 mars 2010

- helg!

Lördag morgon är det nu idag (så länge Erik inte måste jobba) så ska vi åka och handla lite & sen åka hem till Kållandsö, tänkte be mamma om lite hjälp med smft hoppas bara att jag piggnar till snart känns som att jag är på väg att bli sjuk ingen ork någon stans och huvudet är helt borta och gör ont...sen har även mina höfter/ben ballar ur totalt igen kan knappt gå hela höfterna känns som stora blå märken, frågar är om man måste börja med kortison igen? Eller sprutorna? Fråga inte mig för jag vet inte :S Höfterna känns ungefär som efter en 5 timmar lång bilresa när man ska resa på mig och är jätte stel och det gör ont men det har känts så sen igår kväll så om inte min säng är en bil så vet jag inte riktigt.... :/

Orkar & hinner verkligen inte att bli mer sjuk & få mer ont nu, det får inte hända!

Innan jag och söt somnade igår kollade vi lite på Smala Sussi & jag måste bara säga att jag älskar hennes citat/ordspråk "Jag är hellre en anka i en liten pöl än en anka i ett stort hav" så jävla skönt! Så fort Bröllopsfotografen kommer ut på DVD ska jag köpa den och kolla på den, samma skådisar och samma stil så den måste ju bara va bra ;) Pusshej'

Inga kommentarer: