tisdag 9 mars 2010

- go dag!

Hade 1 timmas sovmorgon i morse och började sedan med matte med Angelica & vi är nog fan bäst på matte tror jag, han klart hela veckans planering på en lektion (Y) Efter det hade jag Expo, redovisade skyltfönstret för klassen och det gick super, sen fick vi fota fönstren, skriva arbetsprocess och redigera fotona vilket jag även fortsatte med sen efter lunchen under ind.val eftersom min kurs är en distanskurs och sen hade vi Expo igen, vi fick en ny uppgift som går ut på att skriva ut en bild på OH, köra upp den på ett ark max 70x100cm och rita av konturer och sedan göra en snygg tavla/plansch/bild :) Det ska bli kul! Ikväll har jag och älskling varit ute och åkt lite först Jula sen BAE och tjöta lite med Grimling som har lite lagom mycket ljud i bussen nu :P hehe och sen blev det en sväng förbi skyttet innan vi åkte hem, ikväll ska jag planera lite, duscha och kolla på Desperate Houswives. Imorgon väntar skola & sen möte på KSS, ska åka ihop med Elin dit, kul! :D Hoppas verkligen Mikaela kommer dit med, förhoppningsvis blir det ju rehabresa i sommar ihop med henne! Tror tyvärr inte Elin får följa med till solen pga av sin sjukdom :'(

Nu tänkte jag visa ett kollage på min skyltning som jag är super nöjd med!

(klicka för större bild)

- Torsodocka med KanDee Wanted linne, halsband från JC & KanDee visitkort
- Fönster stripning med KanDee logga (direktkalkylerad i Illustrator) & texten ”SPRING COLLECTION 2010” i ett passande teckensnitt
- Svart golv med Engelsk konfekt på för att liva upp & få ner skyltningen på marken!

Yes that's pretty much it I think!

Tack KanDee/Sandra för din otroligt snygga konst som jag har fått använda mig av!

Inga kommentarer: