lördag 27 mars 2010

- fullt upp!

Yes idag har det varit fullt upp! :) Gick upp vid 6 för att duscha och sen åka till Power Meet marknaden med mamma där köpte jag en väska, ett nitbälte & 2 plåtlådor med 3 cds i varje med gammal musik som Buddy Holly, Jerry Lee Lewis mfl! Gick dock inte och kikade så mycket på bilarna för det regnade både när vi kom och när vi gick :(

Efter det åkte jag och mamma och hämtade Erik i Skara sen blev det lunch på Donken i Falköping inna vi åkte till Kinnarp för att skjuta Skaraborgsfinal, Pappa och Bosse hamnade helt OK om man räknar från botten ;) Alexander van L15R och i LJun var Jimmy som egentligen inte ens skulle ha skjutit men det var ngn annan som blev sjuk, jag kom tvåa och Linnea 3a efter särskjutning :) Grattis på oss! Silva hade tyvärr fått magsjukan så hon missade finalen men fick pokal för sin placering i serien (Y) Efter finalen var det prisutdelning fick med oss 5 pokaler, 4 glasgrejer, ett antal diplom & massor med plaketter :)

Nu ska vi snart käka kött och potatisgratäng hemms hos älskling och sen blir det Körslaget och sen stan en sväng imorgon fm är det Ikea som gäller, ska köpa tavellister till skyttets samlingslokal och efter det ska vi hem till öna för mamma fyller 48 år imorgon! :) Grattis mamma! Tyvärr blir det ju inget parken ikväll där Ewa Eastwood mfl ska spela...men är rätt trött och har ont så det gör inte så mycket känner jag. Pusshej'

2 kommentarer:

KAN DEE DRAWiNGS sa...

Jag jobbar bara i photoshop. Kram på dig :)

KAN DEE DRAWiNGS sa...

men gud tack för att du sa det! ditt mail har kommit bort, snälla kan du inte skicka bilderna på skyltningen i gen så lovar jag att publicera det i morrn :)