måndag 29 mars 2010

- fresh!

Yepp det är vad mitt hår är nu, kom hem för ca 1 timme sen har varit hos Annette och klippt, färgat och slingat håret! Det blev svart med ljus slingor dock blev de inte så ljust i det långa håret men ska bleka en gång till i mitten på maj :) Klippte upp ännu mer än sist och det blev riktigt najs! Köpte även ett en sk Dust It (har kollat på Osis+ länge men det fick bli Lanzas för Annette körde den i mitt hår och den kändes bra, medan jag klippte mig var även mamam på The bodyshop och handlade lite, bilder kommer imorgon. Tidigare idag har jag varit på sjukgymnastik och sen hemma på öna en sväng, sov även där inatt. Efter klippningen fixade jag och mamma en grej som jag ska ha till min bild jag målar i skolan, ni kmr få se när den är klar ^^

Igår var jag och Erik som sagt på Ikea och köpte tavellister till skyttet, kostade närmare 500kr, handlade även för ca 300kr till hans föräldrar och för 177kr till oss...xD Blev klädrullar, servetter och en påse daim, shopping på hög nivå! Efter det blev det käk på "bögens" på vägen hem och sedan raka vägen till mammas kalas efter ett snabbt ombyte i Skara och en snabb avlastning av bröte hemma hos Erik. Efter kalajset blev det tv en stund innan Erik åkte till Skara han skulle ju upp o jobba idag och på kvällen kikade jag på Johan Falk med mor och far innan det blev sängen för att orka upp idag..

Ikväll blir det lugnt och imorgon ska jag plugga en jävla massa och diska och greja lite här hemma! Imorgon kommer nog även min skyltning bli publicerad på kandeedrawings.blogg.se! :D Vad gör alla andra på lovet? :) pussnatti

1 kommentar:

KAN DEE DRAWiNGS sa...

Yes! Det har kommit nu så jag bloggar om det i morrn :) Kraaaam